کشتی کج ملی



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ سیاسی و اجتماعی و ورزشی و آدرس wwe.ehsan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کورت استیون زاویه (9 دسامبر 1968 به دنیا آمد در تن. لبنان ، پنسیلوانیا ) یک کشتی گیر حرفه ای آمریکایی ، کشتی گیر آماتور و بازیگر است . او در حال حاضر تحت قرارداد با مجموع اقدام بدون توقف کشتی ، جایی که او پنج بار سابق TNA قهرمان سنگین وزن جهان است . او همچنین برای وقت خود را در فدراسیون کشتی / سرگرمی (WWF / E) است. 

 

زاویه در کشتی آماتور در هر دو دبیرستان و کالج درگیر شده است. در دانشگاه در دانشگاه پنسیلوانیا شیپور ، او موفق به کسب تمجید های متعدد، از جمله دو بار ملی ورزشی کالج ها انجمن بخش من قهرمان است. پس از فارغ التحصیلی، او موفق به کسب مدال طلا در کشتی آزاد در سال 1995 در مسابقات قهرمانی جهانی کشتی . زاویه سپس در رقابت بازیهای المپیک تابستانی 1996 در آتلانتا، جورجیا ، جایی که او موفق به کسب مدال طلا در سنگین وزن کشتی آزاد. کورت زاویه نیز یکی از تنها چهار نفر برای تکمیل گراند اسلم در کشتی آماتور است که اتباع تاریخ و، NCAAs ها، مسابقات قهرمانی جهان و المپیک است. او بزرگترین کشتی گیر ساقه و یکی از کشتی گیران کالج 15 در تمام دوران ایالات متحده آمریکا کشتی نامگذاری شد . 

 

در ابتدا تبدیل پیشنهاد برای پیوستن به فدراسیون جهانی کشتی (WWF)، زاویه قرارداد چند ساله با این شرکت در سال 1998 به امضا رساند. اولین بار او را فشار بزرگ در این شرکت در ماه فوریه سال 2000، زمانی که او در مسابقات قهرمانی اروپا و قهرمانی بین قاره ای در همان زمان بود . چند ماه بعد، او برنده پادشاه حلقه مسابقات است. زمانی نه چندان دور پس از آن، زاویه شروع به دنبال قهرمانی WWF . او ادامه داد: به بخشی از مسابقات برنامه تا ماه اوت 2006، هنگامی که زاویه آزادی از قرارداد خود را اعطا شد. در طول تصدی خود در شرکت، او شش بار قهرمان جهان (چهار بار WWF / E قهرمان ، قهرمان سنگینوزن جهان و قهرمان WCW ) بود ، او همچنین در ایالات متحده قهرمانی ، قهرمانی بین قاره ای، قهرمانی اروپا، قهرمانی هاردکور و WWE برچسب تیم قهرمان یک بار. علاوه بر این، او برنده پادشاه حلقه مسابقات در سال 2000، دهمین قهرمان تاج سه گانه ، و پنجم گرند اسلم قهرمان . علاوه بر این، او یکی از دو کشتی گیران ( لبه دیگر) برای نگهداری هر قهرمانی مرد در حال حاضر فعال در WWE. 

 

پس از ترک WWE، زاویه مجموع اقدام بدون توقف کشتی (TNA)، که در آن او را به کشتی گیر دوم در TNA را به نفع خود شد تاج سه گانه TNA و مرد اول برای برگزاری هر سه به طور همزمان مسابقات TNA پیوست . در حالی که در TNA، در زندگی واقعی همسر کارن خود را همراه او به حلقه و بازی در خود را بر روی صفحه نمایش داستان را آغاز کرد. زاویه نیز ظاهر جدید ژاپن طرفدار کشتی و همچنین فدراسیون Inoki ژنوم ، جایی که او برگزار شد، نسخه خود را از مسابقات قهرمانی سنگین وزن IWGP . علاوه بر این، او پنج بار TNA قهرمان سنگینوزن جهان ، دومین برنده تاج سه گانه در TNA تاریخ که تنها برای برگزاری همه عناوین مورد نیاز در یک بار (در حالی که همچنین برگزاری عنوان و IWGP، و او را چهار برابر قهرمان خلاصه زمان). 

 

زاویه تنها کشتی گیر در تاریخ برنده تاج سه گانه در هر دو WWE و TNA است. او مرد اول به WWE، WCW، TNA، IWGP، و قهرمانی سنگین وزن جهان در زندگی حرفه ای او برگزار شده است. زاویه دو زمان شاه کوه برنده ، برنده شدن در سال 2007 و 2009 Slammiversary رویداد PPV، و او را تنها کشتی گیر به هر دو پادشاه از حلقه (WWE) و شاه کوه (TNA) بوده است. از WWE، TNA، و ژاپن، زاویه موفق به کسب 12 قهرمانی جهان و 19 قهرمانی مجموع. در سال 2010 عضویت در خبرنامه آبزرور کشتی به نام کشتی گیر زاویه دهه ویرایش] 2000s شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید نام:احسان نام خانوادگی:نیک فطرت کشتی گیرانی که عاشقشان هستم: راک.سی ام پانک.شیمیس
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 102406
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1